Sociální sítě

Twitter účet OVBFinance – co měla OVB udělat, co udělala a co má dělat teď?

Když se objevil falešný Twitter účet OVB finance, byl to poprask, účet se rozšířil na sociálních sítích jako lavina a dostal se i do periodik. To vše pouze za cenu práce autorů. Co udělalo OVB? Začalo vyhrožovat žalobami a
útočit na autory a dosáhla zrušení účtu.

Co ale měla OVB dělat? Měla si ze sebe udělat srandu a
využít současné publicistiky. Konkrétně měla vytvořit vlastní Twitter účet, s adresou
např. twitter.com/ovbfinancecz nebo twitter.com/ovbofficial a parafrázovat
příspěvky z fiktivního účtu – střídavě se seriózním a odlehčeným tónem. Například:

Tweet: Dnes jsem měl na schůzce šťouravýho klienta, připadal jsem
si jak u maturity, ale s tím rozdílem, že toho týpka jsem nakonec dal! Reakce: Poradci v našich řadách jsou zkušení profesionálové, z nichž
45 % má vysokoškolský titul. (+ odkaz na statistky)

Tweet: Dobrá pojistka od nás je jako mužská menstruace. Nemáte
šanci jí dostat. Reakce: To je pravda, od nás totiž pojistku nikdy nedostanete. Ale domluvíme vám
nejlepší podmínky u předních pojišťoven a bank. (obrázek s logy partnerů)

Tweet: Přišli jste o peníze díky našemu poradenstvi? Dávali jsem
Vám tisíce možností a že zrovna nevyšla ta, kterou jste zvolili, není naše
chyba. Reakce: Pokud nejste spokojení, kontaktujte nás. Všichni naši
poradci jsou pojištění a za kvalitu smluv osobně odpovídají. (úryvek odstavce ze smlouvy)

Tweet: Kluci se na poradě vzájemně obviňujou, kdo píše tenhle účet.
Zatím je v podezření jen ředitel marketingu a uklízečka, uf. Reakce: Počkejte, zapomněli
jste na regionálního ředitele! Minule byl nějak nespokojenej :-/

Každý tweet, který byl zaslán se dá použít k vlastní propagaci
a nebo si z něj udělat legraci. Můžeme namítnout, že bychom oheň ještě
více rozdmýchali, ale…

Lidé, kteří sledují účet OVBparody by se jistě přidali i na
oficiální účet, aby si mohli dělat legraci z reakcí.

Logo účtu OVBparody:

Logo účtu OVB Parody

Lidé na Twitteru v ČR jsou většinou velmi vzdělaní a
bonitní, respektive klienti, o kterých sní každý finanční poradce.

Jistě by se stávalo, že by rýpaví uživatelé na oficální tweety
reagovali, ale o tom sociální sítě jsou. Proto to slovo sociální, ne? Ať reagují. OVB by se měla snažit
reakce vyhledávat a pokusit se najít nekvalitní poradce a ne všechny hájit.
Neříkám, že je vše, co se říká pravda, ale jsem si jistý, že úplný kec to není
a strkáním hlavy do písku se to nevyřeší.

A další obrovskou výhodou je, že většina účtů s parodiemi
dříve nebo později přestane autory bavit psát, jsou méně a méně vtipní a uživatelé
je nevyhledávají. Ale oficiální účet by mohl pokračoval dále s tisíci followery.

Myslím, že OVB by mělo poskytnout tyto akční kroky a poslat
autorům kytku, protože takovou publicitu jen tak znovu nezískají.

Komentáře

Mohlo by se vám také líbit
When will my Twitter account become eligible for advertising?
Chraňte své soukromí na Facebooku!