Performance marketing

Rozšířené reklamy Google a další novinky

“Vy nás ale zásobujete pane Karfík,” asi takto nejlépe popsat současnou aktivitu Google (a vlastně i dalších reklamních platforem). 

Nejvýraznější změnou je nasazení rozšířených inzerátů od Google. Původní zažitá délka inzerátů 25-35-35 se mění na 30-30-80 a možnost cesty v URL. Nové rozvržení ilustruje schéma dole: 

image


Více informací naleznete na oficiálních stránkách Google Support

Co můžeme nyní čekat? Rozhodně komplikace, pokud využíváme import/export inzerátů (do Sklik, ppchit, Bing). Na druhou stranu, Seznam již potvrdil, že se přizpůsobí. 

Výsledky po několika dnech nasazených kampaní jsou zatím mírně lepší, ale vzhledem k období není možné přesně říci, čím je větší CTR způsobeno. Konverzně zatím nevidím rozdíl. Tento článek budu brzy aktualizovat. 

Jste-li mým klientem, k aktualizaci dojde nejpozději do konce srpna. Aktualizace nasazuje postupně dle domluvy. 

Dalšími novinky od Google jsou např. custom affinity groups, nové formáty reklam pro mobily a gmail, nové možnosti nabídek v Nákupech Google, podrobnější cílení pro Slovensko, rozšířené možnosti inzerce v mapách a další. Zdá se, že nás čekají zajímavé PPC Vánoce 🙂

Komentáře

Mohlo by se vám také líbit
Sklik konverze v pluginu Contact Form 7
Vliv brandu na výkonnostní marketing