Webová analytika

Kombinované lookup tabulky v Google Tag Manager [KB]

0

Vyhledávací tabulky (lookup tables) považuji za jeden z nejcennějších přínosů Google Tag Manager. Nedávno jsem měl vyřešit kombinovanou lookup table se zadáním: “Pokud je URL takové, ať je proměnná ecomm_pagetype cart a nebo purchase, jinak ať je použita proměnná dle kategorie.” Vytvořil jsem tedy první lookup table s kategoriemi, a následně tuto proměnnou zadal jako defaultní hodnotu ecomm_pagetype.

Dalším problémem, kterému jsem nedávno čelil byly vyhledávací tabulky s regulérními výrazy. Bohužel Google Tag Manager tuto tabulku nepodproruje a je nutné si ji případně naprogramovat. Hezký návod je zde.

Toto je článek ze série Knowledge-Base.

Komentáře

Mohlo by se vám také líbit
Jak optimalizovat kampaně B2B webů a jiných s opravdu malou návštěvností – shrnutí přednášky z Measure Camp 2016
JavaScript v GTM – Measure Camp Brno 2017