Marketingová automatizace Webová analytika

Kolik lidí vám zůstane v publikách, když využijete cookies opt-in nebo opt-out?

Zkusili jsme v Marketing Makers tento experiment. Bez dlouhého napínání se dá říci, že zatímco opt-out má minimální vliv (maximálně 10 % lidí se vám odhlásí), opt-in má pro většinu českých webů devastační účinek. Na desktopu se vám přihlásí maximálně 10 % lidí, na mobilu je to lepší, tam se dá dosáhnout až poloviny, ale i tak to retargeting výrazně zasáhne.

A pokud vás zajímá, kolik lidí si přečte vaše pečlivě právníkem připravené povídání o cookies, tak to bude cca 1 z 200 až 1 z 400 návštěvníků.

Celý článek včetně grafů naleznete na MarketingMakers.net – Cookies opt-in vs. opt-out – kolik lidí mi zbyde v publikách?.

Komentáře

Mohlo by se vám také líbit
Report z Ecommerce Expo v Berlíně
Marketingová automatizace v MailChimpu – jste malý eshop? Více nepotřebujete – Marketing Makers